Frumusețea nu are cod de bare … este o stare!
Ne-am născut să fim consumatori și cu greu deschidem ochii, înțelegem târziu ce ne face bine și ce ne ajută.
Simbolurile conduc lumea și asta ne ghidează.
Îmi plac ambalajele de calitate și produsele fine, testez produse de aproape 20 de ani și îmi dau repede seama când un produs este bun.
Dar sunt la fel de sinceră cu mine și recunosc că diferența între un mascara de 20 lei și unul de 200 nu este așa cum o face pretul să pară, de 10 ori mai mare.
Există o diferență, o diferență mică pentru care plătim un preț mare.
Prețul îl plătim pt acel simbol care ne poate face sa credem ca produsul este bun, ne da asigurarea ca avem un statut și ca suntem in aceeași echipă cu oamenii valoroși.
Care este legătură între frumusețe și brand?
Nici una …0
Brand-urile doar ne fac sa credem ca vom ajunge la fericire sau ca ne vom simți mai fericiți dacă cumpărăm acel produs.
Și chiar suntem uneori….sunt sute de produse care ne îmbunătățesc viața.
Există un studiu în care spune ca oamenii sunt mai mulțumiți de un produs exact după ce îl cumpără, nu înainte, adică ne mințim singuri….
Vreau să faceți acest exercițiu de imaginație și să vă gândiți legat de produsele de machiaj, ce utilitate va aduce vouă acel produs și dacă este direct proporțională cu suma pe care a ți plătit-o.
Un alt studiu arată ca oamenii au început să cheltuiască mai mult pe vacanțe și dezvoltare personală.
Un semn ca în sfârșit am înțeles că lucrurile materiale ne hrănesc până într-un punct.
Așa ca dacă aveți multe produse de machiaj pe care nu le folosiți sau vi se par ca nu sunt bune, vă propun să spuneți stop acestui obicei de a cumpăra și să investiți în voi mergând la un curs de machiaj. Oricare …